Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
    T
    T
    T
bg_bomba4_green.jpg
bg_bomba5_blue.jpg
bg_bomba7_red.jpg
bg_green11.jpg
Red-And-Orange-Wallpaper-7.jpg
Portal Rasmi
JABATAN BOMBA DAN PENYELAMAT MALAYSIA
Kementerian Perumahan Dan Kerajaan Tempatan
image
Soalan
Lazim
image
Hubungi
Kami
image
Aduan dan
Maklum Balas
image
Peta
Laman
 

SOALAN LAZIM BAHAGIAN PENGURUSAN KORPORAT SEMASA PKP COVID-19


OPERASI KEBOMBAAN  l   KESELAMATAN KEBAKARAN   l   LATIHAN  l  PENYIASATAN  l  UDARA  l  PEMBANGUNAN  l  PERANCANGAN DAN PENYELIDIKAN   l   KORPORAT  l  PENGURUSAN  l  KEJURUTERAAN  l  UNIT INTEGRITI   l   CAWANGAN PENGURUSAN KEWANGAN   l


Bagaimanakah perlaksanaan/penyelesaian aduan awam semasa tempoh PKP COVID-19?

Bagi kategori aduan awam yang memerlukan pemeriksaan sesebuah premis yang diadukan, Jabatan tidak dapat melaksanakannya dalam tempoh PKP COVID-19. Pemeriksaan tersebut perlu ditunda sehingga tamat tempoh PKP.

Manakala aduan awam selain daripada itu (masalah pili bomba, ketidakpuashatian dalam memberikan perkhidmatan, panggilan tidak berjawab dan lain-lain) akan dilaksanakan seperti biasa tanpa melanggari arahan PKP.


 

 

 



Kemaskini pada 2020-04-28 14:40:24 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page